"Barcelona hyllas - av Real Madrid."



"Samma tidning slår även till med rubriken "Real Madrid hyllar Barcelona" när Karim Benzema i ett uttalande efter Barcas 5-0-seger säger sig vara imponerad över Barcas spel under press från Real Madrid. Senaste gången jag kollade så var inte Karim Benzema talesman för hela Real Madrid."

Vad ska man säga igentligen? Kan börja med att säga att det är starkt av Benzema att hylla Barcelona efter att man tappat serieledningen just till Barcelona.
Sen förstår jag inte varför Kviborg ska kommentera varje jävla inlägg som skrivs om FC Barcelona..

"Sist jag kollade så var inte Karim Benzema talesman för hela Real Madrid" Nähe?
Vad spelar det för roll? Han representerar ju Real Madrid så jag ser inget fel i att man döper artikeln till "Real Madrid hyller Barcelona".
Han försätter att visa sitt missnöje genom att skriva "Jag är hyggligt trött på svensk medias sjukt vinklade bevakning av den spanska ligan bara för att Sveriges bästa fotbollsspelare råkar spela i Barcelona och inte Real Madrid."

Hur i helvete kan man skriva sådär? 2008-2009 då Ibrahimovic inte representerade FC Barcelona så satt Kåmark och runkade till FC Barcelonas matcher.. Aftonbladet skrev likadant som dom gör idag om FC Barcelona och samma sak gjorde hela världen.
Det handlar inte om att Ibrahimovic spelar i Barcelona.. Det handlar om Barcelona spelar världens finaste och effektivaste fotboll, det är darför hela världen skriver om oss.
Som jag skrev i förra inlägget hade det varit tvärtom.. hade "Aftonblaskan" som ni kallar dom för skrivit så om Real Madrid så hade ni bara suttit och njutit.. inte nämt det.

Jag har märkt att Kviborg är ett skämt.. Jag kommer ihåg en artikel han skrev där han dömde ut Busquets helt, en vecka efter när han gästar Euro Talk så säger han bara bra saker om Busquets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0